Canillo renova la seva oficina de turisme per oferir un espai més modern i funcional millorant la qualitat del servei d’atenció
La instal·lació es consolida com a segona oficina amb major volum de visitants del país amb 84.109 persones ateses l’any passat.
L'Oficina de Turisme ha finalitzat una reforma interior destinada a millorar l'experiència dels visitants i oferir un servei més eficient i confortable en un espai modern I funcional. Les actuacions han inclòs la renovació del mobiliari, l'aplicació de nova pintura i l'actualització del cablejat, amb una inversió total de 8.481 euros. El cost ha estat menor perquè algunes tasques de la reforma han estat realitzades pel personal del Comú de Canillo.
L'objectiu de la reforma és garantir un espai modern i funcional, adaptat a les necessitats dels usuaris i del personal de l'Oficina de Turisme. Amb aquesta inversió, es busca millorar la qualitat del servei i reforçar la imatge de la ciutat com a destinació de referència.
Durant l'any 2024, l'Oficina de Turisme ha atès un total de 84.109 persones. Els mesos d'estiu han estat especialment destacats, amb 26.655 visitants a l'agost i 17.613 al juliol. A la tardor, el setembre ha registrat 9.856 visitants i l'octubre 7.105, mentre que el juny també ha tingut una gran afluència amb 5.129 persones.
Segons el conseller de Promoció Turística i Comercial, Àlex Kinchella, "aquestes xifres demostren la gran atracció turística de Canillo i la importància de renovar espais que garanteixen mantenir un servei de qualitat als visitants".