Vés al contingut

. . . .

LÚDIC SOLIDARI

El lúdic solidari, la primera travessa solidària d’esquí de muntanya i raquetes, ha comptat amb 70 participants

29 març, 2025

El Comú de Canillo ha recaptat 350 euros que es destinen a AUTEA.

Avui diumenge, ha tingut lloc el Primer Recorregut Solidari d’Esquí de Muntanya i Raquetes, Lúdic Solidari, a l’estació del Forn de Canillo.

 

L’esdeveniment, organitzat pel Comú de Canillo amb la col·laboració de Grandvalira, ha aconseguit reunir 70 participants, que s’han distribuït en dos circuits senyalitzats:

  • Circuit Fornet: recorregut d’1,31 km per a raquetes de neu, nivell debutant.
  • Circuit Cap del Rep: recorregut de 2,30 km per a raquetes de neu nivell moderat i esquí de muntanya.

 

Tots els participants han rebut abans de començar una bossa amb diversos obsequis, incloent-hi un dorsal, un barret amb serigrafia del Lúdic Solidari i un tiquet d’avituallament. A més, gràcies als col·laboradors, han rebut també regals de:

  • Palau de Gel: entrada a la piscina Splash.
  • Esports Cubil: bidó d’aigua.
  • Grandvalira: una baixada al Màgic Gliss estació del Forn.

 

En aquesta jornada esportiva i solidària, s’han recaptat 350 euros, a 5 € de cada inscripció, que es destinaran a l’Associació del Trastorn de l’Espectre de l’Autisme (AUTEA).

 

L’acte ha comptat amb la presència del Cònsol Major del comú de Canillo, Jordi Alcobé, i de la consellera de Joventut, Infància i Esports, Laura Riba, qui ha destacat l’èxit de la jornada, manifestant que "el Lúdic Solidari ens ha permès combinar esport, natura i solidaritat. Estem molt contents amb la resposta de la gent i la col·laboració de les entitats. És un primer pas per fer créixer aquesta iniciativa i consolidar-la en el futur."

 

LÚDIC SOLIDARI
LÚDIC SOLIDARI
LÚDIC SOLIDARI
LÚDIC SOLIDARI
LÚDIC SOLIDARI
LÚDIC SOLIDARI
LÚDIC SOLIDARI
LÚDIC SOLIDARI
LÚDIC SOLIDARI
LÚDIC SOLIDARI